Консультація

Консультація

Надання юридичної консультації є основою для вибору та втілення в життя юридичної стратегії захисту інтересів Клієнта. З грамотного проведення консультації починається робота між юристом та Клієнтом. Під час консультації юрист знайомиться з Клієнтом, вони спілкуються тет-а-тет, тобто особисто, і отримують можливість скласти принципове бачення для втілення в життя поставлених завдань. Таким чином, консультація є обов'язковою складовою роботи юриста і Клієнта. Сьогоднішній розвиток техніки дає можливість проводити консультації онлайн або за допомогою електронної пошти, але з точки зору нашого досвіду, усуває особистість і конфіденційність розмови. Навіть більше - іноді консультування за допомогою технічних засобів може привести до деформації наданої інформації, відсутності серйозного ставлення до самої консультації. Консультація повинна відбуватися особисто - це правило, надання віддаленої консультації має сприйматися як виняток, яке це правило підтверджує.

Формат проведення консультацій юристами компанії «Протеґо» передбачає особисте знайомство з Клієнтом; формування спільного бачення питання, яке задається Клієнтом; вивчення обставин справи; визначення юридичного підґрунтя для початку роботи; оцінки поданих Клієнтом документів; формування попереднього юридичного (правового) висновку.

Проведення консультацій також є найбільш чесним підходом до роботи з Клієнтом, оскільки Клієнту може елементарно не сподобатися юридичне бачення суті питання і навіть сам юрист, як особистість. Ми, на відміну від більшості інших юридичних фірм, розуміємо всю важливість точки зору Клієнта і несемо відповідальність за конфіденційність отриманої інформації. З цієї причини Клієнт може бути абсолютно впевнений в тому, що навіть при завершенні роботи на етапі консультації, він залишиться під приємним враженням від зустрічі з юристом і зможе в будь-який момент звернутися до нас з новим правовим питанням.

Структурно формат консультації виглядає наступним чином:

1) Клієнт звертається шляхом телефонного дзвінка або відсилає лист на електронну адресу, або заповнює електронну форму;

2) Менеджер по роботі з клієнтами записує на консультацію в зручний для обох сторін час;

3) Юрист і Клієнт зустрічаються і обговорюють ситуацію Клієнта;

4) За результатами консультації Клієнт отримує юридичну інформацію по суті заданого питання та на протязі 2-3 робочих днів отримує попередній правовий висновок на руки або на вказану електронну адресу.

В результаті у Клієнта та юристів формується база для подальшого спілкування і співпраці. Клієнт повинен зрозуміти бачення юридичної роботи і зробити висновок про наявність бажання та доцільності подальшої співпраці.


 

Залиште свої контактні дані і ми з Вами зв’яжемося